خانه » اخبار و مقالات » برونسپاری IT چه نوع خدماتی است؟ 5 دلیل برای برونسپاری این خدمات را با شما در میان می گذاریم

برونسپاری IT چه نوع خدماتی است؟ 5 دلیل برای برونسپاری این خدمات را با شما در میان می گذاریم

یکی از بخشهای مهم در سازمان های امروزی دپارتمان فناوری اطلاعات است. وقتی شرکت ها از حدی بزرگتر می‌شوند حتماً به نیروهایی نیاز پیدا می‌کنند که نقش پشتیبانی کامپیوترها و شبکه را بازی کنند. بسته به اندازه هر شرکتی تعداد

MSP| برون سپاری
یکی از بخشهای مهم در سازمان های امروزی دپارتمان فناوری اطلاعات است. وقتی شرکت ها از حدی بزرگتر می‌شوند حتماً به نیروهایی نیاز پیدا می‌کنند که نقش پشتیبانی کامپیوترها و شبکه را بازی کنند. بسته به اندازه هر شرکتی تعداد نفراتی که این کار را انجام می‌دهند می‌تواند از یک نفر نیمه‌وقت تا دهها و حتی صدها نفر منفاوت باشد. این بخش از سازمان نگهداری و پشتیبانی شبکه را به عهده دارد.
چند سالی است که برای این بخش از کار سازمان راه‌حلی اندیشیده شده است تا در عین هزینه کمتر راندمان کاری بالاتری هم داشته باشد. این کار به شرکت هایی که پشتیبانی شبکه کامپیوتری را انجام می‌دهند سپرده می‌شود.
برونسپاری IT عبارت چندان جدیدی برای صنعت تکنولوژی نیست. هر شرکتی که با تکنولوژی یا تیم فناوری سروکار دارد با چنین کلمه‌ای آشناست. در چند دهه گذشته برونسپاری منبع اصلی کاهش هزینه‌ها و بهبود فرآیندهای کسب و کار بوده است.
برونسپاری IT گزینه مناسبی برای مدیریت آسان بودجه و مقیاس IT با توجه به رشد شرکت است. اگر فاقد پیش‌زمینه فنی هستید، یا تیم IT شما منابع و تخصص لازم برای حل مسائل پیشرفته‌تر مرتبط با IT را ندارد، برونسپاری انتخاب ویژه‌ای برایتان خواهد بود.
بهتر است بدانید با برونسپاری IT شرکت به مشاورین و متخصصین IT فعال در یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه تجربه بسیار بهتری برایتان رقم خواهد خورد.
در اینجا به 5 دلیل برای برونسپاری IT به یک شرکت فناوری اطلاعات می‌پردازیم.

ارتقاء امنیت سایبری

در عصر دیجیتال که همه چیز به سرعت در حال رشد است، امنیت سایبری نکته بسیار حیاتی است. اگر سیستم امنیت رایانه شما به روز نباشد، اطلاعات حساس مشتریان‌تان در معرض خطر هکرها قرار می‌گیرد.
شکاف‌های امنیتی هم می‌توانند شرکت شما در معرض خسارات مالی قرار دهند که ممکن است درنتیجه نقض داده‌ها بوجود آمده باشد.
با این حال، برونسپاری IT به یک MSP با تجربه، به شما امکان اجرای سریع یک فن آوری امنیتی جدید را خواهد داد. در حال حاضر یک MSP قابل اعتماد متشکل از تیمی از متخصصان حرفه‌ای IT با تخصص امنیت داده برای رسیدگی به امنیت شبکه شما است.
از سوی دیگر، تیم IT داخلی ممکن است اطلاعات دقیق لازم برای انجام بروز رسانی زیرساخت‌های امنیتی گسترده را در اختیار نداشته باشد. بعلاوه، زمان و منابع زیادی صرف استخدام شخصی با قابلیت مدیریت چنین پروژه‌ای خواهد شد.

پشتیبانی مستمر

با برونسپاری IT می‌توانید از پشتیبانی مداوم بهره‌مند شوید. مطمئنا مشاور برونسپاری، انعطاف‌پذیری لازم در مورد زمان در دسترس بودن خدمات را ارائه خواهد داد، اما این امکان هم وجود دارد که نتوانند پشتیبانی 24 ساعته IT داشته باشند.
درمقابل، بسیاری از MSP ها که خدمات شبکه ارائه می‌دهند می‌توانند به لطف اندازه و تعداد اعضای تیمشان، پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ارائه دهند. شاید همیشه برای کمک در محل شرکت در دسترس نباشند، اما همیشه می‌توانند از راه دور به سیستم شما متصل شوند و از آنجا کمک کنند.

هزینه ثابت

در مدیریت شرکت، یکی از مهمترین عوامل برای حفظ کارکرد و رشد آن، اطمینان از کنترل صحیح هزینه‌هاست.
با توجه به کمبود تخصص داخلی و نیاز به مهارت در فناوری، حقوق کارمندان متخصص اغلب بسیار بالاتر است. بعلاوه، کارمند ثابت نیاز به بیمه درمانی و مزایا دارد. هزینه‌های آموزشی و سایر هزینه‌های روزمره را هم در نظر بگیرید.
ما در وبسایت پیراسیس یک مقاله جامع و بسیار کامل در مورد هزینه های خدمات پشتیبانی شبکه داریم که پیشنهاد می‌کنیم آن را هم مطالعه کنید.
با این وجود، با برونسپاری IT به MSP می‌توانید روی پرداخت هزینه‌های ثابت برنامه‌ریزی کنید. این شرکت ها با این کار به راحتی بودجه خود را طبق برنامه ثابت رشد شرکت تنظیم می‌کنید.

کار مبتنی بر روابط

یکی دیگر از مزایای برجسته استفاده از MSP، رابطه‌ای است که ایجاد می‌کنید. MSPها به یک شبکه گسترده از فروشندگان و تامین کنندگان متکی هستند. این شبکه ارتباطی می‌تواند به MSPها در انجام سریع وظایف IT و رسیدگی به مسائل مرتبط با فروشنده شخص ثالث کمک کند.

خطر کمتر

برونسپاری IT به MSP، خطر عدم مسئولیت‌پذیری را کاهش می‌دهد. MSP از تخصص کارکنان آموزش دیده خود بهره می‌گیرد تا وظایف IT را به درستی انجام دهد. درنتیجه در مورد تصمیم‌گیری‌ها نگرانی کمتری خواهید داشت و زمان بیشتری صرف انجام وظایف مهم خود خواهید کرد.

نتایج نهایی استفاده از برونسپاری IT

با استفاده از پشتیبانی خدمات مدیریت شده یک MSP حرفه‌ای، در مصرف زمان و پول صرفه جویی می‌کنید و علاوه بر کاهش خطر عدم مسئولیت‌پذیری، تجربه دلپذیری برای مشتریان خود فراهم خواهید کرد.
MSPها مسئولیت پیچیده پشتیبانی IT را از دوش شما برمی‌دارند، تا شما بتوانید بر عملکرد اصلی کسب و کارتان تمرکز کنید و نگران فرایندهای غیرمرتبط با فعالیت‌تان نباشید.
مقاله مرتبط
هفت مزیت برون سپاری فناوری اطلاعات سازمان

دیدگاهتان را بنویسید